09.49

just nu sitter jag med värmekudden på axlarna, med mysbyxor + en extra tröja, duntoflorna och med en stor filt runt om mig och ändå fryser jag jätte mycket. denna morgon har varit allt annat än på min sida.. det började med att jag hade ställt klockan på kvart i sju för väckning men den har jag tydligen stängt av i sömnen och sovit vidare. jag vaknar sen vid tjugo i åtta och inser att bussen går om tio minuter, bara slänga på sig kläderna och pallra sig ut till hållplatsen. bussen är jätte sen och när det bara är 5 minuter kvar tills nästa buss från konserthuset ska gå får jag springa för att hinna. jag kommer i tid till mötet men när jag kollar mobilen så är det FEL dag! det är nämligen i morgon som jag ska dit. great känner jag och går ut för att ta en buss hem igen. den bussen är mer än en kvart sen och där får jag sitta i 20 minus och vänta. sen missar jag även den andra bussen som jag skulle byta till för att få slippa gå när jag blev så kall, men det fick jag ändå.. så med det har jag först försovit mig, sen skyndat och stressat helt i onödan då mötet var i morgon och sen blivit rejält ner kyld, bra start på dagen.. ^^

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar