1 december

1 december och bara 23 dagar kvar till julafton och jag längtar precis lika mycket som jag gjorde när jag var liten ^^ julen kommer alltid vara lika speciell för mig, aven fast den blir mer och mer annorlunda blir den för varje år men det har ju sin charm det med :)
idag innan jobbet blev det en tur på stan med angie för att kika och köpa lite julklappar och som gräddet på moset blev det en riktigt intressant pratstund där också innan bussen till jobbet. jag skrattar fortfarande när jag tänker på det och hela dagen har jag bara lett åt det ^^ så klockrent!
så nu är min första julklapp inhandlad och jag hoppas verkligen att den är bra. bara resten kvar men förhoppningsvis kommer jag fixa dom i helgen, då också en trip till marieberg inte varit helt fel. men än så länge är det bara onsdag så några dagar till får jag stå ut innan jag äntligen får sova ut och få min lilla trip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar