torsdag

uppe med tuppen idag och jag har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska kunna vara pigg hela dagen.. de sista timmarna på jobbet kan jag gissa att de kommer bli lite jobbiga och grymt sega, men men får ta det när det kommer. massa kaffe kanske?! ska strax iväg på ett viktigt möte som jag hoppas går bra, därför jag är uppe så tidigt, sen träffa upp josse innan jobbet! nice najs eller nice? jag föredrar första - nice, japp japp!

just de.. jobbet hos t****** sk*t sig ganska rejält. jag hade fått ett mail förra onsdagen om att de ville att jag skulle komma in under dagen och träffa dom. men det mailet såg jag inte förens torsdag kväll efter jobbet, eftersom jag helt enkelt inte hade haft nån tid alls över, så jag ringde och svarade att jag missat det och att de kunde höra av sig om en ny tid. på fredagen ringde rekryteringsansvarig vid klockan halv tolv och sa att jag kunde komma in till marieberg vid tolv halv ett. jag hade ju precis börjat jobba och sen att ta sig till marieberg från västhaga på ca 30- 45 minuter går verkligen inte så då skulle jag få komma in i måndags, bra tänkte jag och väntade på att han skulle ringa igen som han sa att han skulle. hela helgen gick och sen när jag hörde av mig själv svarade han inte och sen får jag ett sms om att det inte längre är han jag pratat med som är ansvarig utan en annan och denna person hade fått mina papper. i tisdags fick jag ett mail om att jag inte gått vidare efter första intervjun. jag fick ju inte ens chansen att komma in på en andra då verkar/är så spontana på tider och ingen planering.. aja nya tag nu och bara fokusera på det jag har nu och glömma det andra,

nu är klockan 08.41, min frukost är inte uppäten, jag har inte fixat mig, matlådan är halvt klar och bussen går om 20 min. vad säger man, jag kommer aldrig lära mig att ta det lugnt utan i slutändan får jag alltid skynda ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar