tisdag

det enda jag gör nu, känns det som iallafall, är att räkna ner. jag längtar så mycket och snart är det här, det är nästan så nära att jag kan röra det. de sista julklapparna är snart inhandlade också och på torsdag får jag öppna min första :) det enda som egentligen fattats är en chokladkalender och en adventsljusstake, men det får väl bli till nästa år. antar att det är liite för sent nu att köpa mig en kalender ^^
igår gick det riktigt bra och jag över levererade ganska mycket, dock var det många som nollade vilket innebar att vi inte nådde upp till målet och vi fick inga poäng. men men, hoppas på en lika bra dag idag så vi får de där poängen och vi slår viasat dth gruppen. jag vill inget hellre än att komma till julfesten, hålla huvudet högt och veta att vi är de bästa, smack that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar